Subject: FW: Kutsetegevuse statistiline aruanne
From: Kai Kruusimäe <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Mon, 29 Jan 2024 12:58:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Vastavalt vandetõlgi määrustiku §-le 10 esitan oma vandetõlgete statistika
perioodil 01.02.2023 – 01.02.2024:

Eesti- inglise vandetõlgete arv – 325

Ärakirja õigsuse kinnitamiste arv – 80

Väljatrüki õigsuse kinnitamiste arv - 67

Tervitades,

Kai Kruusimäe

Eesti-inglise vandetõlk

Kutsetunnistus nr 129, välja antud 18. jaanuaril 2021

Tel +372 56 694 805

www.eurest.ee

From: Rina Sillandi <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: teisipäev, 23. jaanuar 2024 11:41
To: undisclosed-recipients:
Subject: Kutsetegevuse statistiline aruanne

Tere

Igaks juhuks tuletan meelde, et vastavalt vandetõlgi määrustiku §-le 10
esitab vandetõlk hiljemalt iga aasta 1. veebruariks justiitsministrile
elektrooniliselt eelneva kalendriaasta tõlgete arvu tõlkesuundade kaupa
ning ärakirja ja väljatrüki õigsuse kinnitamiste arvu.

Palun saatke andmed e-posti teel aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]. Kiri võib olla vabas vormis.

Heade soovidega ja ette tänades

Rina Sillandi

Nõunik

Vabakutsete talitus

Justiitsministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Käesolev kiri on asutusesiseseks kasutamiseks mõeldud teave ning mõeldud
ennekõike kirja päises nimetatud isikule. Kui olete saanud kirja eksituse
tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos
kõikide lisadega.